Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

Login/Join 
Picture of William D
Posted

Posts: 923 | Registered: Mon November 14 2005Reply With QuoteEdit or Delete Message
Picture of William D
Posted Hide Post
isnt omochao cute?

Posts: 923 | Registered: Mon November 14 2005Reply With QuoteEdit or Delete Message
Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
gjfgj

Posts: 4742 | Location: Russian Arctic | Registered: Mon August 04 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Moderator
Picture of Laurie
Posted Hide Post

Posts: 10417 | Location: Charleston, SC | Registered: Thu June 05 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Moderator
Picture of Laurie
Posted Hide Post

Posts: 10417 | Location: Charleston, SC | Registered: Thu June 05 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Moderator
Picture of Laurie
Posted Hide Post

Picture of William D
Posted Hide Post
squall was better..irvine is cool however

Moderator
Picture of Laurie
Posted Hide Post
Irvine is the sex0rz. Squall was too quiet and brooding.

Picture of William D
Posted Hide Post
shhh..i nearly cried when squall had to rescue rinoa in space, and when squall was all alone at the end.

Moderator
Picture of Laurie
Posted Hide Post
I did cry. I have cried at several games. I get so into the charaters. HAHA!

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
hjhg

Posts: 4742 | Location: Russian Arctic | Registered: Mon August 04 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
gfg

Previous Topic | Next Topic powered by eve community