Static-X    Static-X.infopop.cc  Hop To Forum Categories  Static-X Open Discussion  Hop To Forums  General Help    custom title update
Page 1 2 3 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

Login/Join 
Posted Hide Post
I would like to change my screen name! doh

Posts: 13 | Registered: Mon December 08 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
And I beat him in the skull and I took him down...

Picture of PhenomenonX
Posted Hide Post
I changed my custom title, but I don't know how to use HTML to make it white and glow blue. Mad

*laura*

~This Is Not My Life; This Is Not My Home; This Is Not Me - I HATE THIS!~

Posts: 2305 | Location: Germany, Europe | Registered: Sun August 17 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Picture of Dazturbation
Posted Hide Post
i'm willing to read about the HTML codes, but i dont know what to read about. i want my title in glowing blue and scolling, if you can spare any time morgan, can you change it for me, being the best person in the world ever Big Grin

Posts: 4403 | Location: UK | Registered: Fri August 06 2004Reply With QuoteEdit or Delete Message
Picture of Dazturbation
Posted Hide Post
Nevermind, i think i've done it now. but thanks anyway

Posts: 4403 | Location: UK | Registered: Fri August 06 2004Reply With QuoteEdit or Delete Message
Picture of devel_man
Posted Hide Post
hahahahahaHAHAHHAHA

Posts: 23 | Registered: Sat December 25 2004Reply With QuoteEdit or Delete Message
Vote Nigma for world emperor!
Picture of Master Nigma
Posted Hide Post
Awesome! I can finally change it now!!!

Posts: 9941 | Location: Orlando, FL, USA, Terra, Milky Way | Registered: Tue January 28 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Posted Hide Post
test

Posts: 142 | Location: Burbank, CA | Registered: Thu February 03 2005Reply With QuoteEdit or Delete Message
Posted Hide Post
test.

Posts: 142 | Location: Burbank, CA | Registered: Thu February 03 2005Reply With QuoteEdit or Delete Message
Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
l;

Posts: 4742 | Location: Russian Arctic | Registered: Mon August 04 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
1

Posts: 4742 | Location: Russian Arctic | Registered: Mon August 04 2003Reply With QuoteEdit or Delete Message
Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
g

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
crunch

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
1

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
1132

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
0

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
5132

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
45

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
ipj

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post
145315

Hey Hey Hey!
Posted Hide Post

Previous Topic | Next Topic powered by eve community Page 1 2 3  

Static-X    Static-X.infopop.cc  Hop To Forum Categories  Static-X Open Discussion  Hop To Forums  General Help    custom title update